27.09.2009

En sinna mann...

Stakkar, han her har det vel ikke akkurat godt..Men jeg kan ikke noe for det,- jeg skratter så jeg griner!
Litt slemt gjort av de guttene som har smugfilmet han da,
men på den annen side kan jeg jo skjønne det også..
Er vi ikke alle litt glad i å drite ut andre?
Gjøre litt narr av det eller de som er litt utenfor A4-konseptet?


Og om en ikke akkurat gjør narr eller noe, er det noen som stikker seg ut,-
legger man merke til dem!!

Som voksen har man gjerne lært seg litt diskresjon, men har man barn -
da kan man bare glemme det!!
Barn ser alt, og kommenterer det!!
Som en venninne av meg nå... Hun går på krykker fordi en dame av det utrolig tunge kaliberet danset (les; tråkket) på hælen hennes så noe nervegreier gikk til helvete..Resultat; Krykker på ubestemt tid og null belastning av foten....
Ungene mine og jeg var på besøk, og venninna mi måtte jo fortelle hva som hadde skjedd..Nå er hun av den typen som kaller en spade for en spade, så hun fortalte at en bælfeit kjerring hadde tråkka på seg... Ungene, spesielt H sugde til seg all informasjon.....





Dagen etter var vi da på Strandtorget , hvor vi møtte søstersen for å ta en kaffe og en liten skravel..
Da kommer det ei dame..Nettopp av dette enorme kaliberet..
H gjør store øyne og følger henne intenst med blikket!! Hun lar damen passere, før hun snur meg mot meg og sier;

~Mamma, var det den feite dama der som tråkka på $?

*dævve saaaakte*






2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett